پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: پس‌کوچه

پس‌کوچه ۳، طراحی جدید، فیلترشکن و اپ‌های بیشتر، دسته‌بندی‌های متنوع و …

بعد از گذشت یک سال و نیم و با کمک شما، پس‌کوچه دیگر فقط یک بازارچه برای دانلود فیلترشکن نیست بلکه طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های دیگر هم‌چون اپلیکیشن‌های خبرخوان، پیام‌رسان، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها‌ی مربوط به حقوق شهروندی را هم در برمی‌گیرد.

چند روز پیش خبر دادیم که خبرهای خوبی در راه است…

قبل از توضیح مفصل خبر،‌ شاید توضیحی درباره‌‌ی این‌که پس‌کوچه چیست و با چه هدفی شروع به کار کرد برای کسانی که به تازگی به پس‌کوچه آمده‌اند، لازم باشد.

پس‌کوچه چیست؟

به علت تحریم یا فیلترینگ، تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی در اندروید مارکت‌هایی چون گوگل‌پلی در دسترس کاربران ایرانی نیستند. مارکت‌های ایرانی هم از ارائه‌ی برخی از برنامه‌های کاربردی اندرویدی خودداری می‌کنند چرا که با قوانین رسمی و غیررسمی ایران در تضاد است. پس‌کوچه با هدفِ راه‌اندازی یک بازارچه‌ی فیلترشکن متمرکز برای کاربران ایرانی آغاز به کار کرد. اپ‌های موجود در پس‌کوچه از طریق وبسایت، روبات تلگرام پس‌کوچه، اپ اندروید پس‌کوچه و سرویس ایمیلی (معروف به آقای پستچی) برای دانلود در دسترس شماست.

پس‌کوچه بازارچه‌ای است نه فقط برای دانلود فیلترشکن

ما طی چند ماه گذشته در پس‌کوچه سخت مشغول کار بودیم، از شما سوال پرسیدیم و شما هم نظرهای خود را با ما در میان گذاشتید. حاصلِ این گفتگوی مداوم شکل‌گیری پس‌کوچه‌ی ۳ است. بعد از گذشت یک سال و نیم و با کمک شما، پس‌کوچه دیگر فقط یک بازارچه‌ی فیلترشکن نیست بلکه طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های دیگر هم‌چون اپلیکیشن‌های خبرخوان، پیام‌رسان، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها‌ی مربوط به حقوق شهروندی را هم در برمی‌گیرد.

اما پس‌کوچه‌‌ی ۳ با نسخه‌های قبلی پس‌کوچه چه تفاوتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین تغییرات نسخه‌ی جدید، وجود فیلترشکن‌ها و اپ‌های بیشتر و متنوع‌تر و در نتیجه اضافه شدن دسته‌بندی‌های جدیدی چون خبر و سرگرمی،‌ پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی، امنیت دیجیتال و اپ‌های اجتماعی است. تمامی این تغییرات به خواسته‌ی کاربرانِ پس‌کوچه انجام شده است.

تغییرات مخصوصِ وبسایت، اپِ اندروید و روباتِ تلگرام پس‌کوچه:

تغییرات ذکرشده در ادامه، در وبسایت، اپ اندروید و روبات تلگرام پس‌کوچه مشترکند. در نوشته‌های آینده، به جزییات این تغییرات نیز می‌پردازیم.

  • اطلاعاتِ اضافه شده برای اپلیکیشن‌ها
    • تعداد دانلودهای فیلترشکن و اپ‌ها بر اساس سیستم‌عامل
    • تعدادِ امتیاز دهنده‌ها و میانگینِ امتیازها برای هر اپلیکیشن در سیستم‌عامل‌های مختلف
    • توضیح کلی درباره‌ی هر اپ و فیلترشکن که در نسخه‌ی ۳ پس‌کوچه، تغییراتی زیادی در متن‌ها داده شده تا این توضیح‌ها به زبان ساده‌تر و غیر تکنیکی در دسترس کاربران باشد.
    • سوال‌های متداول
    • امکان اضافه کردنِ راهنما و مطلب‌های آموزشی برای فیلترشکن‌ها و اپلیکیشن‌ها
  • امکان تماس گرفتن با تیم پشتیبانی پس‌کوچه در ارتباط با هر اپلیکیشن
  • امکانِ امتیاز دادن به اپلیکیشن‌ها
  • اضافه شدن بلاگ به وبسایت پس‌کوچه

تغییرات مخصوصِ سرویس ایمیلی و یا آقای پستچی

آقای پستچی به علت کهولتِ سن فرصت زیادی برای هماهنگی خود با دیگر اعضای تیم پس‌کوچه نداشت. در نتیجه فقط اپ‌های بیشتری را به سرویس خود اضافه کرد. آقای پستچی قول داده است که در فرصت‌های بعدی، تغییرات دیگری را رونمایی کند.

شبکه‌های اجتماعی پس‌کوچه

با راه‌اندازی پس‌کوچه‌ی ۳،‌ اعضای تیمِ پس‌کوچه هم رنگ و لعاب جدیدی گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی شاهد برنامه‌های متنوعی خواهید بود که نیمی از این برنامه‌ها بر اساس پیشنهادهای کاربرانِ پس‌کوچه به ما طراحی شده‌اند. هر روز با ما همراه باشید، نوشته‌های ما را در شبکه‌های اجتماعی بخوانید، برای دوستانتان بفرستید و اگر انتقادی داشتید با ما در میان بگذارید که همیشه مشتاق شنیدن هستیم.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا