پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: پس‌کوچه

فیلترشکن‌ها و اپلیکیشن‌ها با چه شرایطی وارد پس‌کوچه می‌شوند؟

تیم پس‌کوچه با در نظر گرفتن شرایط زیر، فیلترشکن‌ها و اپلیکیشن‌ها را به پس‌کوچه اضافه می‌کند. فهرستِ اپلیکیشن‌های موجود در پس‌کوچه ممکن است به دلیل‌های مختلف و با بررسی‌های دوره‌ای تیم پس‌کوچه در هر زمانی تغییر کند.

پس‌کوچه چیست؟

پس‌کوچه بازارچه‌ای است نه فقط برای دانلود فیلترشکن! بلکه مکان امنی است برای دسترسی آسان به طیف گسترد‌ه‌ای از اپ‌ها به‌علاوه‌ی هر آنچه که برای عبور از #فیلترنت می‌خواهید.

به علت تحریم یا فیلترینگ، تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی در اندروید مارکت‌هایی چون گوگل‌پلی در دسترس کاربران ایرانی نیستند. مارکت‌های ایرانی هم از ارائه‌ی برخی از برنامه‌های کاربردی اندرویدی خودداری می‌کنند چرا که با قوانین رسمی و غیررسمی ایران در تضاد است. پس‌کوچه با هدفِ راه‌اندازی یک بازارچه‌ی فیلترشکن متمرکز برای کاربران ایرانی آغاز به کار کرد.

فیلترشکن‌ها و اپلیکیشن‌ها با چه شرایطی وارد پس‌کوچه می‌شوند؟

تیم پس‌کوچه با در نظر گرفتن شرایط زیر، هر فیلترشکن و یا اپلیکیشن را برای دانلود رایگان به پس‌کوچه اضافه می‌کند. فهرستِ اپلیکیشن‌های موجود در پس‌کوچه ممکن است به دلیل‌های مختلف و با بررسی‌های دوره‌ای تیم پس‌کوچه در هر زمانی تغییر کند.

۱ - اولویت اصلی برای انتخاب هر فیلترشکن و اپ از نظرِ تیم پس‌کوچه تایید هویت توسعه‌دهندگان آن‌ها است و این تایید به سه مورد زیر بستگی دارد.

  • وجود وب‌سایتی معتبر به همراه سند حریم خصوصی برای اپلیکیشن‌ها
  • شفافیتِ برنامه‌نویسان این اپلیکیشن‌ها درباره‌ی نحوه‌ی استفاده از اطلاعات جمع شده‌ی کاربران
  • تحقیق کلی درباره‌ی اپلیکیشن: این تحقیق، خواندن بررسی‌های انجام شده بر روی اپ‌ها توسط متخصصان و هم‌چنین نظرها و انتقادهای کاربران را دربرمی‌گیرد.

۲ - میزان محبوبیت آن فیلترشکن و یا اپلیکیشن در میان کاربران ایرانی

۳ - قابل استفاده بودن و هم‌خوانی اپلیکیشن با شرایط اینترنت ایران

۴ - آخرین تاریخ به‌روز رسانی اپلیکیشن: هر چه تاریخ به‌روزرسانی اپلیکیشن نزدیک‌تر به زمان حال باشد، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که برنامه‌نویسان آن در حال بهبود و رفع مشکلات آن اپلیکیشن‌اند.

۵ - اپلیکیشن‌های پورنوگرافی حتی در صورت پیشنهاد کاربران به پس‌کوچه اضافه نخواهند شد.

فیلترشکن‌ها و اپ‌های موجود در پس‌کوچه از طریق وبسایت، روبات تلگرام پس‌کوچه، اپ اندروید پس‌کوچه و سرویس ایمیلی (معروف به آقای پستچی) برای دانلود در دسترس شماست.

پیشنهادها و انتقادهای خود را با ما از طریق شبکه‌های اجتماعی پس‌کوچه در میان بگذارید.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا