پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: آموزش

قابلیت انتخاب اپلیکیشن‌های مورد نظر برای عبور از تونل فیلترشکن

قابلیت انتخاب اپ‌‌های مورد نظر برای عبور از تونل فیلترشکن (وی‌پی‌ان)، به خصوص در ایران برای فیلترشکن‌ها ویژگی مهمی محسوب می‌شود. چه برای کسانی که محدودیت حجم اینترنت دارند و مایل به استفاده کم‌تر از این حجم هستند و چه برای کسانی که نیاز به دسترسی به وبسایت‌هایی دارند که تنها با آی‌پی ایران قابل دسترس هستند، این نوع فیلترشکن‌ها مناسب هستند. در این راهنما به چگونگی تنظیم کردن این توانایی در فیلترشکن‌های موجود در پس‌کوچه با این قابلیت می‌پرازیم:

قابلیت انتخاب اپلیکیشن‌های دلخواه برای عبور از تونل فیلترشکن (وی‌پی‌ان)، به خصوص در ایران برای فیلترشکن‌ها ویژگی مهمی محسوب می‌شود. این نوع فیلترشکن‌ها، چه برای کسانی که محدودیت حجم اینترنت دارند و مایل به استفاده کم‌تری از این حجم هستند و چه برای کسانی که نیاز به دسترسی به وبسایت‌هایی دارند که تنها با آی‌پی ایران در دسترس‌اند، مناسب هستند. در این راهنما به چگونگی تنظیم کردن این توانایی در فیلترشکن‌های موجود در پس‌کوچه با این قابلیت می‌پردازیم:

فیلترشکن سایفون - نسخه اندروید

فیلترشکن اوربات (Orbot) - نسخه اندروید

فیلترشکن Tunsafe - نسخه اندروید


فیلترشکن سایفون - نسخه اندروید

۱ - قسمت تنظیمات (options) اپلیکیشن را انتخاب کنید.

۲ - روی گزینه More Options کلیک کنید.

۳ - برای قطع دسترسی اپلیکیشن‌هایی که نیازی به استفاده از فیلترشکن سایفون ندارند، گزینه Exclude Apps را انتخاب کنید.

۴ - در فهرست اپ‌ها، هر اپلیکیشنی که لازم نیست از تونل فیلترشکن سایفون عبور کند را با تیک آبی مشخص کنید. برای مثال در این تصویر فقط اپ‌های زیر از تونل سایفون عبور خواهند کرد:

۱ - Telegram

۲ - Twitter


فیلترشکن اوربات (Orbot) - نسخه اندروید

۱ - اپ‌هایی که مایلید از شبکه تور عبور کنند را با کلیک کردن روی علامت چرخ‌دنده انتخاب کنید. در این تصویر، مرورگر کروم، توییتر و تلگرام برای عبور از شبکه تور انتخاب شده‌اند.

۲ - انتخاب پل برای برقرای ارتباط را فعال کنید. از بین ۴ گزینه موجود، گزینه دوم را انتخاب کنید.

۳ - VPN Mode را فعال کنید.


فیلترشکن Tunsafe - نسخه اندروید

۱ - با اشاره بر علامت سه نقطه وارد تنظیمات برنامه شوید .

۲ - از فهرست کشویی باز شده، گزینه Excluded Apps را انتخاب کنید.

۳ - اپلیکیشن‌هایی که مایل نیستید از تونل Tunsafe عبور کنند را با کلیک کردن انتخاب کنید. در این تصویر، تنها اپ توییتر و تلگرام برای عبور TunSafe انتخاب شده‌اند.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا