پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: آموزش

راهنمای ارتباط با ادمین پس‌کوچه

زمان نه چندان کمی از شروع کار پس‌کوچه گذشته و در این مدت یکی از نقاط عطف و هیجان‌انگیز برای ما، حرف زدن با شما و شنیدن انتقادها، پیشنهادها، سوال‌ها و نظرات شما بوده است. برای ارتقای کیفیت این تجربه‌ی شیرین هم برای شما و هم برای ما، تصمیم گرفتیم که برای تماس با ادمین پس‌کوچه نکاتی را با شما در میان بگذاریم تا هم ما بهتر بتوانیم به شما کمک کنیم و هم شما زودتر به جواب برسید.

زمان نه چندان کمی از شروع کار پس‌کوچه گذشته و در این مدت یکی از نقاط عطف و هیجان‌انگیز برای ما، حرف زدن با شما و شنیدن انتقادها، پیشنهادها، سوال‌ها و نظرات شما بوده است.

برای ارتقای کیفیت این تجربه‌ی شیرین هم برای شما و هم برای ما، تصمیم گرفتیم که برای تماس با ادمین پس‌کوچه نکاتی را با شما در میان بگذاریم تا هم ما بهتر بتوانیم به شما کمک کنیم و هم شما زودتر به جواب برسید.

اولویت‌بندی پیام‌های دریافتی

پیام‌های شما طبق نوبت خوانده، اولویت‌بندی و پاسخ داده می‌شوند. بنابراین هر چه اطلاعات بیشتری در پیام اول خود به ما بدهید، زودتر به جواب می‌رسید. ما سعی داریم که در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکل شما باشیم، اما با توجه به تعداد بالای پیام‌های دریافتی و میزان تخصصی بودن سوال‌های شما این زمان متغیر خواهد بود. لطفا بردباری کنید.

پنج‌شنبه‌های پشتیبانی برای سوال‌های متفرقه

در زمان‌های عادی، پیام‌های مربوط به سرویس‌های پس‌کوچه از اولویت بالاتری نسبت به پیام‌های متفرقه برخوردارند. اگر سوال‌ شما به مواردی خارج از پشتیبانی سرویس‌های پس‌کوچه مربوط است، پنج‌شنبه‌های پشتیبانی برای شماست. در این زمان ما به سوال‌های متفرقه شما پاسخ خواهیم داد و سایر اوقات با توجه به تعدد سوال‌هایی که دریافت می‌کنیم، امکان پاسخ به سوال‌های متفرقه را نخواهیم داشت.

- درباره‌ی موضوع مورد سوال یا بحث، اطلاعات دقیق و جزیی ارائه بدهید.

اگر با سرویس خاصی مشکل دارید، حتما به آن سرویس اشاره‌ی مستقیم کنید. به این دلیل که پس‌کوچه، بازارچه‌ای برای اپ‌ها و فیلترشکن‌های مختلف است، اگر به ما بگویید درباره‌ی چه چیزی حرف می‌زنید، کمک کردن به شما آسان تر خواهد شد.

- مشکل را تا جای ممکن برای ما تشریح کنید.

اگر با سرویس مشخصی مشکل دارید، این مشکل را به طور واضح شرح دهید. برای ما توضیح بدهید که در کدام مرحله، به چه مشکلی برخورد می‌کنید.

- اگر با برنامه‌ی خاصی مشکل دارید، دانستنِ جواب سوال‌های زیر، به ما بسیار کمک می‌کند تا راحت‌تر به شما کمک کنیم.
  • دستگاه شما و نسخه‌ی سیستم‌عاملِ نصب شده روی آن چیست؟

  • سرویس‌دهنده‌ی اینترنت شما چه شرکتی است؟

- سوال خود را مستقیم مطرح کنید.

برای اینکه زودتر به جواب برسید، سوال خود را هرچه سریع‌تر مطرح کنید و منتظر پاسخ ما نمانید. زمانی که ما به پیام شما می‌رسیم، به آن جواب خواهیم داد. اگر سوال‌تان مشخص نباشد، باید بیش‌تر منتظر بمانید.

پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی پس‌کوچه با ما در میان بگذارید.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا