پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی

ده گیگ استفاده رایگان ماهانه از فیلترشکن TunnelBear برای کاربران ایرانی!

پس از ماه‌ها بحث و گفتگو و انجام تست‌های مختلف توسط تیم پس‌کوچه و تیم فنی TunnelBear، سرانجام شما کاربران ایرانی می‌توانید از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۲۰ (یازدهم شهریور ۹۹) با نام‌نویسی و ایجاد حساب کاربری در این فیلترشکن به طور ماهانه ۱۰ گیگ رایگان از خدمات فیلترشکن Tunnelbear استفاده کنید.

حدود دو ماه پیش، تیم فنی فیلترشکن Tunnelbear تصمیم گرفت تا ظرفیت‌های خود را برای پشتیبانی از کاربرانی که از ایران به این فیلترشکن متصل می‌شوند، افزایش دهد و به این ترتیب همکاری‌های پس‌کوچه و TunnelBear وارد فاز جدیدی شد.

در ماه‌های گذشته به صورت مداوم و گسترده، همکاری‌های نزدیکی با تیم خلاق این فیلترشکن داشتیم و موفق شدیم تست‌های متعددی را با همراهی تعدادی از کاربران پس‌کوچه پشت سر بگذاریم. کاربرانی هوشمند و اثرگذار که ما همواره به حضور و کمک‌شان مفتخریم و با همکاری و اعتماد متقابل آن‌ها در حوزه‌های مختلف توانسته‌ایم قدم‌های بزرگی برای مقابله با سانسور و دور زدن فیلترینگ طی کنیم.

از سوی دیگر، تیم فیلترشکن TunnelBear هم ابزارها و زیرساخت‌های خود را برای عملکرد بهتر، به‌روز‌رسانی کرد و این امکان را به ما داد تا بتوانیم گسترده‌تر و با کارایی بیشتر خدمات دوجانبه‌ای به شما کاربران پس‌کوچه ارائه کنیم.

در مهم‌ترین اقدام این گروه، شما می‌توانید از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۲۰ (یازدهم شهریور ۹۹) با نام‌نویسی و ایجاد حساب کاربری در این فیلترشکن به طور ماهانه ۱۰ گیگ رایگان از خدمات فیلترشکن Tunnelbear استفاده کنید.

معرفی فیلترشکن TunnelBear:

فیلترشکن TunnelBear یکی از آسان‌ترین نرم‌افزارهای فیلترشکن (وی‌پی‌ان) است که ارتباط شما را به صورت امن به نقاط مختلف دنیا تونل می‌کند. فیلترشکن TunnelBear را می‌توانید به عنوان ابزاری برای افزایش حوزه حریم خصوصی و یا عبور از فیلترینگ استفاده کنید.

فیلترشکن TunnelBear با استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی یا همان وی‌پی‌ان موقعیت مکانی شما را مخفی می‌کند. در این روش به جای ارسال مستقیم درخواست‌ها به سایت مورد نظر کاربر، اطلاعات به صورت رمزگذاری‌شده به سِرور وی‌پی‌ان منتقل می‌شوند و از آن جا به سایت مقصد می‌رسند. با این کار نه تنها موقعیت مکانی شما مخفی می‌شود، بلکه به تمام سایت‌های فیلتر شده نیز می‌توانید دسترسی داشته باشید.

فیلترشکن TunnelBear در حال حاضر برای سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز،‌ مک، آی‌اواس (آیفون و آیپد) و افزونه مرورگر کروم در دسترس است.

ارزیابی پس کوچه:

  • دارای سند حریم خصوصی است.

  • متن و منبع این برنامه باز نیست.

  • متعلق به شرکت معتبری است.

  • وب‌سایت معتبر و رسمی دارد.

  • سِرورهای مختلفی دارد.

  • انجام به‌روزرسانی‌ منظم

  • تست شده توسط کاربران پس‌کوچه در ایران

  • سطح دسترسی:

    • دسترسی به حافظه دستگاه

    • دسترسی به اطلاعات و اتصالات شبکه وای-فای

    • دسترسی کامل به شبکه

    • دسترسی به تصاویر، رسانه‌های دیداری و شنیداری و فایل‌ها

    • بارگذاری خودکار برنامه پس از روشن شدن دستگاه

    • دسترسی به ترافیک رد و بدل شده، که برای یک فیلترشکن (وی‌پی‌ان) عادی است.

راهنمای دانلود و نصب:

۱. برای دانلود فیلترشکن TunnelBear بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز، مک، آی‌اواس (آیفون و آیپد) و افزونه مرورگر کروم از پس‌کوچه یکی از راه‌های زیر انتخاب کنید. پس از دانلود، این فیلترشکن را روی دستگاه مورد نظر خود نصب کنید.

۲. پس از نصب، TunnelBear را باز کنید. اگر از قبل در این فیلترشکن حساب کاربری دارید، در اولین صفحه، بر روی Log in بزنید و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود به حساب خود وارد شوید.

اگر حساب کاربری ندارید، در همان صفحه‌ی اول در قسمت Email، ایمیل دلخواه خود را وارد و در قسمت Password رمز عبور برای خود انتخاب کرده و وارد کنید (این اطلاعات را در جایی امن ذخیره کنید.). پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور بر روی Create a Free Account بزنید و حساب کاربری بسازید.

۳. در این مرحله وارد ایمیل خود شوید و ایمیل دریافتی از TunnelBear را تایید کنید. ایمیل دریافتی به نام TunnelBear-Email Confirmation خواهد بود. در ایمیل بر روی Verify my Account بزنید. با این کار صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد و نوشته Account Confirmed را خواهید دید.

۴. در این مرحله با دوباره باز کردن TunnelBear باید بدون مشکل به آن وصل شوید.

۵. در این مرحله، ۱۰ گیگ اشتراک رایگان ماهانه برای کاربرانی که از ایران به فیلترشکن TunnelBear متصل شده‌اند (هم حساب‌های کاربری جدید و هم حساب‌های قدیمی)، به صورت خودکار فعال خواهد شد.

۶. تیم فنی فیلترشکن TunnelBear به همراهی شما کاربران پس‌کوچه برای کمک به بهبود عملکرد این فیلترشکن نیاز دارد. از شما خواهش می‌کنیم که پس از استفاده، فرم نظرخواهی زیر را پر کنید. (شما می‌توانید زبان نظرخواهی را از بالای صفحه در سمت راست به فارسی تغییر دهید.)

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=jONDSdRtjEKIbSSTK8LV3qF7yXc9pWZBuoBU9l0NfhJUREEyUlBTUFZSNzRONFY3R0kwWFBTTVRWTS4u&locale=fa

پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی پس‌کوچه با ما در میان بگذارید.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا