پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی

رفت‌وروب دیجیتال با پس‌کوچه

در آستانه نوروز ۱۴۰۱ همانطور که از وسایل خود گردگیری می‌کنیم و حال و هوای بهاری را به خانه می‌آوریم، خوب است که با نگاهی به فعالیت‌های آنلاین‌مان، امنیت نرم‌افزارها و دستگاه‌های خود را هم بررسی کنیم و به رفت‌و‌روب آنها بپردازیم.

با توسعه اینترنت و گسترش ابزارهای ارتباطی ما بیشتر کارها را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم و رایانه و تلفن هوشمند ما دیگر تنها ابزاری برای برقراری ارتباط نیستند و جزئی از زندگی روزمره‌ ما هستند هر روز همه ما انبوهی از اطلاعات را از طریق تلفن هوشمند خود جابه‌جا می‌کنیم، این امر موجب شده تا کلاهبرداران و سارقان اینترنتی تلاش مضاعفی برای به دست آوردن اطلاعات افراد و سوءاستفاده از آن داشته باشند. امنیت در اینترنت را با رعایت نکاتی ساده می‌توان افزایش داد و از شیرینی تکنولوژی و گستردگی اینترنت بهره برد.

پنج سال متوالی است که ایران رتبه نخست آلودگی به بدافزار در جهان را داراست. بی شک از مهمترین دلایل این رویداد می‌توان به دریافت نرم‌افزارها از فروشگاه‌های نامعتبر و نبود نظارت بر فروشگاه‌های داخلی اشاره کرد. دریافت نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها تنها از گوگل‌پلی، اپ‌استور و وب‌سایت رسمی سرویس‌های مربوطه و پس‌کوچه توصیه می‌شود. پس‌کوچه فروشگاهی امن و تایید شده توسط نهادهای ناظر بی‌طرف است که جهت رفع این مشکل برای در اختیار گذاشتن ابزارهای کارآمدی چون فیلترشکن و اپلیکیشن‌های مرتبط با امنیت دیجیتال به کاربران ایرانی و آگاهی‌رسانی در زمینه امنیت آنلاین فعالیت می‌کند.

پس‌کوچه در نوروز ۱۴۰۱ با محتوای ویژه همراه شماست. با دنبال کردن محتوای نوروزی پس‌کوچه امنیت خود را در اینترنت افزایش دهید و با راهکارهای انتخاب ابزارهای امن آشنا شوید. در محتوای ویژه نوروز وی‌پی‌ان‌های مختلف را زیر ذره‌بین خواهیم برد و امنیت و کارآمدی آنها را بررسی خواهیم کرد. همچنین به معرفی اصول و راه‌کارهای مختلف برای ارتقای امنیت دیجیتال و حفاظت از حریم خصوصی پرداخته خواهد شد. علاوه‌برآن دانستنی‌های جالب و چیستان‌های جذاب به همراه جوایز متنوع در پس‌کوچه در انتظار شماست!

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا