پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: پس‌کوچه

سیستم جدیدِ توزیع فیلترشکن Outline در پس‌کوچه

بعد از ماه‌ها تلاش فراوان، امروز سیستم توزیع فیلترشکن Outline از طریق روبات تلگرام پس‌کوچه شروع به کار کرد و به زودی نیز از طریق ایمیل آقای پست‌چی در bia@paskoocheh.com نیز قابل دسترس خواهد بود.

بعد از ماه‌ها تلاش فراوان، امروز سیستم توزیع فیلترشکن Outline از طریق روبات تلگرام پس‌کوچه شروع به کار کرد و به زودی نیز از طریق ایمیل آقای پست‌چی در bia@paskoocheh.com نیز قابل دسترس خواهد بود. قبل از هر چیزی لازم است تا از شما همراهان پس‌کوچه تشکر کنیم که تغییرات جدید بدون شکیبایی شما امکان پذیر نبودند. در ادامه با نحوه‌ی کار این سیستم جدید آشنا خواهید شد و سعی خواهیم کرد که به بعضی سوال‌های احتمالی پاسخ دهیم.

تفاوت نحوه‌ی کار فیلترشکن Outline در مقایسه با دیگر فیلترشکن‌ها

نحوه‌ی کار Outline با سرویس‌های رایگانِ فیلترشکن و وی‌پی‌ان (VPN) دیگر تفاوت دارد. Outline به طور کلی یک وی‌پی‌ان یا فیلترشکن شخصی است که هر شخصی می‌تواند آن را در میان دوستان و اعضای خانواده‌اش توزیع کند. استفاده از این فیلترشکن برپایه‌ی اعتماد است و عموما کسانی از آدرس سِرور VPN شما اطلاع دارند که مورد اعتماد شما هستند.

یکی از روش‌های ساده و سنتی مسدود کردنِ یک وی‌پی‌ان، به خصوص وی‌پی‌ان‌های متن‌باز، بهره‌برداری از فرآیند کشف آن‌هاست. فرآیند کشف، فرآیندی است که توسط آن کلاینت (Client) یا همان اپلیکیشنِ کاربر، آدرس آی‌پی سِرور VPN را پیدا می‌کند. به طور مثال در فیلترشکن سایفون و مرورگر تور این فرآیند بخشی از وظایف کلاینت در هنگام راه‌اندازی است. به همان ترتیبی که اپلیکیشنِ کاربر قادر به پیدا کردن آدرس سِرور است، سیستم سانسور ایران هم با استفاده از روشی مشابه این امکان را دارد تا آدرس آن سِرور را پیدا کرده و آن را مسدود کند.

سوال و جواب:

سوال ۱. چگونه فیلترشکنِ Outline را از روبات تلگرام پس‌کوچه دانلود کنم؟

جواب: برای دریافت فیلترشکن Outline از روبات تلگرام پس‌کوچه، ابتدا به صفحه‌ی اصلی روبات بروید و از لیست گزینه‌های موجود، گزینه‌ی «🔒فیلترشکن Outline» را انتخاب کنید و در ادامه به چند سوال زیر پاسخ دهید.

علاوه بر صفحه اصلی روبات تلگرام پس‌کوچه، با کلیک کردن بر روی این لینک: 🔒 فیلترشکن Outline مستقیم به روبات تلگرام پس‌کوچه خواهید رفت و با زدن start، این فیلترشکن برای شما فرستاده خواهد شد.

===================================================================

یک. برای اطمینان از اینکه درخواست توسط کاربران واقعی ارسال شده است، از شما نتیجه‌ی جمع دو عدد پرسیده خواهد شد. در صورت دریافتِ پاسخ صحیح، لینک سِرور اختصاصی فیلترشکن برای شما ارسال می‌شود.

===================================================================

دو. درصورتی‌که اولین درخواست شما برای این فیلترشکن باشد، برای ثبت شناسه‌ی تلگرام شما از شما اجازه خواهیم گرفت. این قابلیت برای مدیریت سِرورهای ساخته شده و تماس با شما ضروری است.

===================================================================

سه. در صورت درخواستِ مجدد برای دریافتِ سِرور اختصاصی، از شما پرسیده خواهد شد که لینک سِرور پیشین را لازم دارید یا سِرور جدید مورد نیاز است. درخواست سِرور جدید، به معنای مشکلی در استفاده از سِرور پیشین است. این اطلاعات برای رسیدگی و رفع مشکل در آينده از شما پرسیده می‌شود.

===================================================================

چهار. سپس لینک سِرور اختصاصی جدید برای شما ارسال می‌شود. با دریافت لینک و طبق تصویر راهنمای ارسالی از روبات، تنها لازم است که لینک را بر روی سیستم‌عامل دلخواه خود باز کرده و طبق راهنما Outline را نصب و سِرور اختصاصی را برای استفاده به اپلیکیشن خود اضافه کنید.

به خاطر بسپارید که لینک دریافت شده را می‌توانید در سیستم‌عامل‌های دیگر (ویندوز، مک، اندروید و ای‌او‌اس ) باز کرده و از Outline استفاده کنید.

===================================================================

سوال ۲. چرا باید به فیلترشکن Outline اطمینان کنم؟

جواب: فیلترشکن Outline ساخته‌ی شرکت Jigsaw با نام قبلی Google Ideas است و توسط شرکت گوگل (Google) ساخته شده است. این فیلترشکن توسط یک شرکت خصوصی ارزیابی امنیتی شده و تمامی آزمایش‌های مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته است. برای خواندن گزارش کامل ارزیابی به انگلیسی به این لینک مراجعه کنید.

برای اطلاع از شرایط استفاده و حریم خصوصی پس‌کوچه در هنگام استفاده از سیستم توزیع‌ Outline، به این لینک مراجعه کنید. شما هم‌چنین می‌توانید حریم خصوصی Outline به انگلیسی را اینجا و خلاصه‌ی فارسی آن را اینجا بخوانید.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا