پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: پس‌کوچه

فیلترشکن Mullvad برای #سبد_فیلترشکن شما

خوشحالیم که امروز فیلترشکن Mullvad و سازندگان آن را به عنوان یکی از اولین حامیان کمپین #سبد_فیلترشکن به شما معرفی کنیم. تیم Mullvad تعداد دو هزار کُد تخفیف سه ماهه برای استفاده‌ی کاربران پس‌کوچه در اختیار ما قرار داده است. شما می‌توانید از همین امروز از طریق روبات تلگرام پس‌کوچه، حساب کاربری فیلترشکن Mullvad را به همراه راهنما و فایل نصب دریافت کنید.

همان‌طور که چند هفته پیش برای شما نوشتیم، تیم پس‌کوچه این روزها در تلاش است با انجام بررسی‌های لازم با سازندگان فیلترشکن‌های غیررایگان که با شرایط ورود به پس‌کوچه هم‌خوانی دارند همکاری کرده تا بتواند به متنوع کردنِ #سبد_فیلترشکن کاربران ایرانی کمک کند.

سبد متنوع پیشنهادی پس‌کوچه برای دانلود فیلترشکن شامل فهرستی از فیلترشکن‌های امن است که توسط تیم پس‌کوچه مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این فیلترشکن‌ها ممکن‌ است رایگان و یا پولی باشند ولی آن‌چه مسلم است این فیلترشکن‌ها از راه‌های مختلفی برای گذشتن از سد فیلترینگ استفاده می‌کنند. هر چه تنوع و تعداد این فیلترشکن‌ها بیشتر باشد، کار سیستم فیلترینگ ایران برای مسدود کردن این سرویس‌ها سخت‌تر خواهد بود.

خوشحالیم که امروز فیلترشکن Mullvad و سازندگان آن را به عنوان یکی از اولین حامیان کمپین #سبد_فیلترشکن به شما معرفی کنیم. تیم Mullvad تعداد دو هزار کُد تخفیف سه ماهه برای استفاده‌ی کاربران پس‌کوچه در اختیار ما قرار داده است. شما می‌توانید از همین امروز از طریق روبات تلگرام پس‌کوچه، حساب کاربری فیلترشکن Mullvad را به همراه راهنما و فایل نصب دریافت کنید.

چگونگی دریافتِ حساب کاربری برای فیلترشکن Mullvad

برای دریافت حساب کاربری Mullvad کافی است به روبات پس‌کوچه در تلگرام بروید و با پیدا کردنِ آن در فهرستِ اپلیکیشن‌ها، این فیلترشکن را به همراه راهنما و فایل نصب دریافت کنید.

توجه داشته باشید که شما فقط یک بار می‌توانید کُد یا حساب کاربری Mullvad را دریافت کنید.

درباره‌ی اپلیکیشن Mullvad

فیلترشکن Mullvad در دسته‌ی فیلترشکن‌های غیر رایگان قرار می‌گیرد. این فیلترشکن یک سرویس وی‌پی‌ان سوئدی است و با استفاده از آن تمام اتصال اینترنت شما رمزگذاری می‌شود. Mullvad از پروتکل‌های WireGuard ،OpenVPN و Shadowsocks پشتیبانی می‌‌کند و یکی از شاهکارهای بزرگ این وی‌پی‌ان حساب‌های کاربری ناشناس است. برخلاف اکثر سرویس‌‌دهنده‌های وی‌پی‌ان، Mullvad برای ارائه‌ی سرویس خود به هیچ گونه اطلاعات خصوصی حتی به آدرس ایمیل نیاز ندارد. لازم به ذکر است که این فیلترشکن در ۳۱ کشور سِرور دارد و دانلود از تورنت (Torrent) را هم پشتیبانی می‌کند.

این برنامه در چه سیستم‌عامل‌هایی قابل استفاده است؟

در حال حاضر این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک در دسترس است. نسخه‌ی دسکتاپ این فیلترشکن از پروتکل OpenVPN استفاده می‌کند.

آیا این برنامه در اندروید یا آی‌اواس (iOS) قابل دسترس است؟

متاسفانه این فیلترشکن هنوز نسخه‌ای برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس (iOS) -آی‌فون و آی‌پد- ارائه نداده است اما سازندگانِ Mullvad در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدید برای این دو سیستم‌عامل هستند. راه‌حل جایگزین برای این دو سیستم‌عامل در حال حاضر استفاده از فایل‌های کانفیگ مخصوص WireGuard است. شما می‌توانید از طریق روبات تلگرام پس‌کوچه فایل پیکربندی یا کانفیگِ ساخته‌شده توسطِ تیم Mullvad را دانلود و در برنامه‌ی WireGuard استفاده کنید.

چگونگی دریافتِ فایل کانفیگ WireGuard

برای دریافت فایل کانفیگ WireGuard، فقط کافی است به روبات تلگرام پس‌کوچه رفته و اپلیکیشن WireGuard را درخواست کنید. سپس به همراه فایل نصب، فایل پیکربندی و راهنما‌ی وارد کردن آن به برنامه را دریافت خواهید کرد.

فیلترشکن Mullvad چه اطلاعاتی از من جمع‌آوری می‌کند؟

این فیلترشکن هیچ داده یا اطلاعاتی از کاربران خود جمع‌آوری نمی‌کند. به گفته‌ی سازندگان Mullvad:

  • هیچ اطلاعاتی از ترافیکِ اینترنت ذخیره نمی‌شود.

  • هیچ اطلاعاتی از دامین‌های درخواستی (Domains) ذخیره نمی‌شود.

  • هیچ اطلاعاتی از نوع اتصال، زمانِ برقراری اتصال و غیره ذخیره نمی‌شود.

  • آدرس‌های اینترنتی (IP) ذخیره نمی‌شوند.

  • مقدار داده‌های ردوبدل شده ذخیره نمی‌شود.

  • هیچ اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های حساب کاربری و نوع پرداخت ذخیره نمی‌شود.

آیا کُد برنامه‌ی Mullvad باز است؟

به گفته‌ی برنامه‌نویسان Mullvad:

At Mullvad, we believe in the open-source model in which a program's source code is made available, or open, to anyone for viewing and using. In a broader perspective, we believe that this sharing of knowledge will advance the world more quickly and help it to become a better place.

ترجمه:

در Mullvad، ما به ساختن و استفاده از برنامه‌هایی که کُد و منبع آن‌ها برای مشاهده و استفاده‌ی همگان در دسترس است اعتقاد داریم. در یک دیدگاه گسترده‌تر، ما معتقدیم که به اشتراک گذاری دانش باعث پیشرفت سریع‌تر دنیا می‌شود و قدمی برای کمک به بهتر کردن آن است.

برای مشاهده‌ی کُد تمام برنامه‌هایی که Mullvad از آن در فیلترشکن خود استفاده کرده به لینک زیر رجوع کنید:
https://github.com/mullvad/

پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی پس‌کوچه با ما در میان بگذارید.

❤️ تیم پس‌کوچه

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا