پس‌کوچه
All platforms
برو به محتوای اصلی
Category: پس‌کوچه

تولد دوباره با آغاز بهار؛ اضافه شدن دسته‌بندی جدید «مقابله با قطع اینترنت» به پس‌کوچه!

بهار در راه است و با آغاز فصل رویش بذر امید جوانه می‌زند. پس‌کوچه با فرا رسیدن نوروز، بخش اختصاصی وب‌سایت پس‌کوچه در ارتباط با دسته‌بندی جدید «مقابله با قطع اینترنت» را راه‌اندازی کرده است.

بهار در راه است و با آغاز فصل رویش بذر امید جوانه می‌زند. پس‌کوچه با فرا رسیدن نوروز، بخش اختصاصی وب‌سایت پس‌کوچه در ارتباط با دسته‌بندی جدید «مقابله با قطع اینترنت» را راه‌اندازی کرده است.

پس‌کوچه به عنوان یک عضو مجموعه‌ای از نهادها و افرادی که برای تحقق اینترنت آزاد تلاش می‌کنند، به کوشش خود در زمینه انتقال بازخورد‌ها و تجربه‌های کاربران به توسعه دهندگان ابزار و ارائه دهندگان نرم افزار ادامه دهد و همچنین همواره پشتیبانی فنی و حمایت در جهت تجهیز شما برای برقراری ارتباط امن را در دستور کار خود قرار داده است.

ما و همکاران‌مان با تمام ظرفیت‌های خود را برای یافتن راه حل‌هایی که می توانند برای برقراری ارتباط امن با عزیزان‌تان و دسترسی آزاد به هرگونه محتوای موجود در اینترنت به ویژه در هنگام قطع اینترنت مورد استفاده باشد، تلاش خواهیم کرد.

قطع اینترنت در زمانی که تمام فعالیت‌های روزمره به نوعی به این ابزار قدرتمند و جهانی وابستگی دارد، بسیار نگران کننده، زجرآور و غیر قابل تحمل است.

تصور آن هم حتی برای بسیاری از مردم جهان ترسناک است، هنگامی که نه می‌توان به پیام‌رسانی متصل شد و برای خانواده و دوستان و آشنایان پیام فرستاد، نه می‌توان آدرسی را به راحتی پیدا کرد، نه می‌توان هیچ فایل آموزشی را شنید و دید، نه مطلبی برای پروژه‌های دانشگاهی تهیه کرد و در واقع چشم و گوش بسته انگار در بی خبری مطلق به سر می‌بریم.

کاربران ایرانی اما این موضوع را سال‌های پیش به طور موقتی و البته به‌طور مشخص در آبان ۹۸ به طور تقریبا مطلق تجربه کرده‌اند.

تجربه‌ای تلخ که شاید تمرینی بود برای سانسورچی‌ها که در آینده مدت بیشتری بتوانند اتصال کاربران ایرانی با دنیا را قطع کنند.

قطع اینترنت اما موضوعی نیست که بتوان آن را به سادگی فراموش کرد و از کنار آن گذشت. پس‌کوچه همان‌طور که قبل از این هم گفته بود این بازی را تمام شده نمی‌داند و اعتقاد دارد این تازه شروع داستان و وقت آماده سازی و آموزش خود و عزیزا‌ن‌مان است.

پس‌کوچه با معرفی نسخه به‌روز «بسته کمک‌رسان» دیجیتال که می تواند در هنگام قطع اینترنت و سایر مواقع که نظارت و کنترل‌های سخت‌گیرانه‌تری بر فعالیت‌های آنلاین اعمال می‌شود، مفید باشد، قصد دارد روش‌ها و ابزارهای جدید و کاربردی را برای شرایط خاص به شما معرفی کند.

اپ اندروید پس‌کوچه را دانلود کنید

دانلود
بازگشت به بالا